Even wennen! - Reisverslag uit Incheon, Zuid-Korea van goof radema - WaarBenJij.nu Even wennen! - Reisverslag uit Incheon, Zuid-Korea van goof radema - WaarBenJij.nu

Even wennen!

Door: goof radema

Blijf op de hoogte en volg goof

08 Februari 2015 | Zuid-Korea, Incheon

Hoi mensjes in nederland, een paar dagen geleden kwam ik aan in Korea en ik ben best wel moe want ik versta niemand. Dit komt er grotendeels op neer dat ik mezelf duidelijk moet maken met karate en buigen.
Het is wel heel mooi hier, echt super veel auto's en het weer is eigenlijk altijd slecht. Ik weet nog niet precies waar de supermarkten zitten maar ik heb al wel een mcDonalds gevonden en daar eet ik nu elke ochtend en avond, ik wijs gewoon de plaatjes aan en dan is het net alsof ik bestel in nederland, ze zijn hartstikke slim hier, en ook super klein.

Nou ik laat snel weer wat van me horen, ik heb geen geld meer ik heb morgen een sollicitatie gesprek bij een duitse immigrant die Wolfgang heet voor werk in zijn kippen fabriek!

vriendelijke groetjes,
Goof

  • 10 Februari 2015 - 15:35

    Jans:

    Jou is een grappig jong!

  • 16 Maart 2015 - 16:36

    Geraldine-Truide De Vrijer:

    Hoi Goof,

    Ik heb met veel interesse jouw verhaal gelezen. Je kan heel mooi schrijven!
    Hoe is het nu in Korea? Heb je al kennis gemaakt met de kippetjes van Wolfgang? Wat een typische Duitsche naam ook hihi.
    Nou, ik hoop dat je nog met volle teugen geniet en je moet echt even een nieuw berichtje schrijven.

    Lieve groetjes!

    Geraldine-Truide
    Noordzwieholsterzijl-zuid

Tags: korea

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Korea, Incheon

goof

Hier zal ik af en toe een stukje schrijven terwijl ik in Korea ben

Actief sinds 08 Feb. 2015
Verslag gelezen: 321
Totaal aantal bezoekers 2423

Voorgaande reizen:

01 Februari 2015 - 23 December 2021

Korea!

Landen bezocht: